Sunday, August 21, 2011

Mood BerbELog hiLang eNtah kemana~~

Assalamualaikum wbt & salam sEjahtera..

Selamat menyambut Bulan Ramadhan, Bulan Keberkatan, Bulam Mulia ( Alhamdulilah... sempat lg)
Syukur ke hadrat Ilahi, tahun ni, aku masih merasa berpuasa bersama family, kawan-kawan, saudara sesama Islam & insan-insan yang tersayang....

Lamanya x update ruangan ni kan....
bukan apa.. 'mood' mengarang karya agung da hilang kerana kebizian yang melampau...

dekat sebulan lebih jugakan...?? hurm~~
dalam sebulan ni banyak benda yang berlaku... kisah sedih, kisah bergembira, kisah tak kisah, kisah yang dalam dilema, kisah melampau, kisah berpuasa, kisah shopping sakan, banyak benda la,..

Semuanya aku udate dalam kepala  ja~~ ^^
siap plan mo tulis dlm buku update dlm blog nanti2....hohoho
last-last,.. sampai ni, 1 pun blm masuk lagi...hehehe (tulis dlm buku pun tak actually... kihkihkih)

Antara benda yang aku nak ceta :

# Labu beranak lagi
# Pandai Cakap + Silap sendiri tak mau mengaku
# Pendakwah yang berceramah macam bukan Pendakwah yang berceramah (ko faham jugak ka apa yang aku tulis ni ?? Tak pa, aku faham ^^ )
# Syukur Ya Allah
# Jiwa masih kosong
# Aku mesti menambah ilmu di dada buat bekalan kelak
# Kunci dah upgrade sikit (kat sini pun ada org main simbah2 cuka getah wooo)
# Potong kuku ikut sunnah Islam

Eh ?? aku ingat banyak sangat la dlm kepala aku ni . . . .
hehe~~ sikit rupanya..
Tp nak buat macamana... MOOD TIADA....



Mood . . . . Mood . . . . Dimanakah kau berada . . . .
Mood yang tinggal untuk aku sekarang ni hanya . . . .

* ibadah
* game
* tv
* kerja
* ketawa
* bercerita
* rehat
* kerja
* jalan-jalan
* blogwalking
* merenung masa ~~
* & banyak lagik (Hahahaha) =.= v

oklah kawan-kawan.....
Takda lagi yang mampu ku bilang-bilang . . . 
Coretan kali ni setakat begini saja 
sampai jumpa lagi di lain waktu..
Selamat Menjalani Ibadah Puasa

Wassalam . . . .



No comments:

Post a Comment