Tuesday, May 10, 2011

FuLLemakkkk---> Header bAru??? hohoho~~> lalalala...

As Salam & sejahtEra..,

Waaahhhhh~
hari ini sangat penat..

Kenapa??

Hohohoho~
aku dan segeromboLan kawan2 a.k.a teman sepejabat, seunit & seperjawatan p memantau...

Hahaha~
aku ada gtau ko kan hr 2..... eh~ Kemarin pnya entry~ ala....xdaka? hahahhaha~
Perasaannnn aku la tu.......

oooowwhhh~
Tadi kami p melawat sekolah~

sana Maktab Sabah..
hohoho~
nanti aku upload gmbr arr...
Masi dalam camera...

Ngee~

aku mau gtau ja...
pas balik td, aku try bUat header sendiri,...
hohoho~
Berjayaaaaa....
bEst2...

tp... header aku nda pandai begerak-gerak,..hehehehe
Besa2 ja....
Ngee..
Lucu kan~

Ini la 'header' aku yg baru...

Canteek tak? canteek tak? hahahahah~
Bangga saya...lalalallaa~


Cis!
Tak sesuai..heee

Itu jak aku mau gtau~
No input yg berguna!
huwaa..huwaaa..huwaaa~

Sekadar berkongsi cerita & rasa...
Aku gembira~

Harap kamu juga gembira...kita kongsi bersama~
hehehe!

Sampai berjumpa lagik~
sayonAra...




4 comments:

  1. @Mr.Mama ~> Terima kaseh..
    hehehehe~ ^^,

    ReplyDelete
  2. nice! so creative!
    I'm a wasaber too, feel free to follow me back k ^^

    http://www.emynadira.com

    ReplyDelete
  3. @Aemy Shamy

    Thanx..hehehe
    wasaber..wasaber..hohoho

    ReplyDelete