Saturday, May 21, 2011

I wish, I have you...

As Salam & sejahtera.......

Aku harap,. aku ada kamu..,

Waahhhh (tanda seru 2kali ok)
tajuk touching gila siiioooott~

well...., "kamu" 2 siapa??? Lawyer?  Dokterrr??  Enjiniooorr??  Sapa2...sapa??  sila gtau~
Boifren?
[tteeeettttttt]

AAaaaaarrrgghhhhh(tanda seru lagi....banyak2 k)
why i wish i have u?
why?
&
why?

Eeerrrghhh(tanda seru) mesti korang tension kan.. "apasal awek nih?? tanda seru..tanda seru.. SOT.
hohoho...ada ku kEsah? [teda]

so 'kamu' 2 sapa.......[Sila terus-terang]
"oukeeyy..... boifren~"

OMG(tanda seru)
Ko single ka??
"Yes...I am" =(
wakakakaka~ Chill la.... yg ko sedey2 ni napa.....?

ko jeles tgk org ada bf ea......
"ya."

napa jeles?
"ntah."

Aku tau,... mesti ko jeles tgk couple jalan2 dating rite?
"takla,.. manada."
"aku jeles psl dorg ada bf......, bkn psl dorg dating dgn bf dorg.......heeelllllooooo"
"kalo setakat dating terima kasih ja laa.......aku boleh bawa dating sapa2 tau...xpayah tunggu bf."
Ok.  aku tipu. =_="

hurm......
da berapa tahun single ar??
"beberapa tahun."

oooo....xmau cari pengganti?
"blm juma yg sesuai"

ko memilih sangat kot?
"ea? kot....xdala,....mana ada...." @~@
[mungkin]

so...bila ko mau start cari ni?
"nanti-nanti la"

kenapa tunggu nanti?
"hati belum mau"
"erk(tanda seru),  belum ready."

so., bila mau ready?
"Tak pasti.,  berserah ja pada yg ESA."

apa perasaan ko sekarang?
"sepi."

still jeles lagik?
"tak"
"jeles kejap ja"

hahahaha

"thanx to u"
Aku? tehee~ Welcome.

"yup,..."
"pasal ko bagi aku soklan2 yg mengarut ni..... aku lupa yg aku jeles dgn org yg dating"
senyum.




thanx 4 reading.
P/S : Don't worry~   InshaAllah, satu hari ni nanti ko akan jumpa yg sesuai utk ko.... yg syg ko dgn sepenuh hati dia....  yg terima ko seadanya.... &  yg penting,...  ko sendiri terima n sayang dia.

No comments:

Post a Comment