Sunday, May 15, 2011

WahhHH!!~ KEmbar Lima???? ^^, yEeeeaaahhh~

As sALam & sejaHtera,..

hee~
hi.....Lama kita x jUmpa kan??
beraPa hari?? (dekat 3 hari ba kn....?) heee
ada yaNg p becUti ka?? hahaha












Ini semua sebab Mr.GoogLe mo upgrade besar-besaRan!!
apa2 pun...    I'm BacK dEar!!
tym 2 rOck!!! hohohohoho

Well..uPdate stOry aku hr ni pasaL kUcing aku yang nama " tiEn2 " (sebut betul-betuullll...)
T i e n - T i e n.....
hehehe~

Kemarin Tien2 sLamat meLahir kan anak kUcing kembAr Lima..hoho
aku blm pLa keNAL pasti janTan bEtinanya...... kALer jaLa,..huhu
AlhamduLiLLah,...... sLamat~ ^^,
5 ekOr..heeee~

Okeh..... Ini kelahiran dengan jayanya yang ke-5 dari tiEn2..
hee.....menurut perkiraan aku,..... anak tiEn2 da ada lebih kurang....... 12 ekOr..... fuhhhh!!
Lumayan....heee
So... meh aku cetakan serba sedikit sejarah anak2 c tiEn2 ni...heee



Anak pertama tiEn2 xhidup lama~ (mmg xhidup pun....)
sb dia Lahir sOngsaNg.....
sempat tangkap gambar b4 kubur~ ='(

















aNak ke-2 picHon..(jantan) lahir 3 hari slepas putih~
Heran kan..? Blh pla delay 3 hari lg,...hee
e2la kuasa Allah s.w.t..
AlhamduLiLLah..picHon sLAmat dilahirkan & membesar..hee
sehinggala, picHon dapat jangkitan Virus hr 2.... Pichon kembali kepada-Nya jugak....
sob....sob....sob....
Aku akan selalu merindui mu~ 





























Anak ke-3 c Tum2 (janTan).....heee~
tuM2 aLhamduLiLLah.....
seHingga kini masi ada~
aku geMbira.....hohoho
My Dear Tum-Tum




















Tiga2 kelahiran..... semua sekor2.....

Anak yg ke-4 ni yang banyak,...hehehe
ada 4 ekOr.....(kembar la tu...) hahhaa
Lahir....sama biRthday dgn aku,..hohoho
so....kami berkongsi tarikh lahir yg sama.......














Mula2...ingat semua nya jantan,....So,.... semua kami bg nama jantan....
hahhahaha
Rupanya........ 2jantan & 2betina,...hohohoho

Michi & opie = jantan
Maxie & Kumari = betina....
Before ni nama Maxie is Max..... Kumari pla Kumar,...hahhahaa
jadinya~
bila da knl pasti jantan betina baru la terpksa la ditukar nama durang,....hahhaha

Tapi,..... Opie & Maxie aku bg orang,....
kwn 1 office aku,... =)
sedih jugala,.... tp mo wat cm mana kan,...
jd yg tinggal dgn aku skrg, MicHi & Kumari ja...heee

& anak yg ke Lima yg kemarin 2la,....
hahahha
belum bagi nama lg,...ngeeee~
bila aku da bg nama nanti aku updatr g r....


okeh!!~
Sedikit geLagat aku bagi korang tgk masa tiEn2 sarat meNgandung,.......
(Nye ua ku,..... Betian.....hahahha)
Dlm gambar ni ada c Labu jg (a.k.a nEnek),
kUmari & Michi (umur dalam 5 bulan kali r)
& Tum-tum....
heee.....yg Lain 2 gmbr tiEn2...


















Okey,....nanti aku Ceta g perihal Kucing aku Sekor2 r......
Setakat ni..... itu saja yg dapat ku udate dengan kamu~
hohoho
kalo ada idEa.... boleh la kOngsi 'nama-nama' utk aNak2 kucing aku k...
bye~
ngee....
Wassalam..


No comments:

Post a Comment