Thursday, May 19, 2011

Sapa betul... sapa salah, aku sendiri da tak tau~ Alam Maya..hurmmm

As Salam & sejahtera..

Hi,..hee...
hari ni aku awal pagi g da prepare p mantau...lolx!
kali ni kitorang p sebelah papar...
smk majakir & sk pekan kimanis!!
so....u better watch out!!!
hahahaa
tedala,...~
kami p sightseeing ja ba..

Xda,...pagi2 subuh td blm lg matahari terbit aku amik kesempatan blogwalking....
jadi...., ada beberapa blog yg aku baca buat aku sedikit bingung!

Aku bukan mau tunjuk pandai,...
aku pun baru brapa bulan meneroka dunia blog ni,...
banyak yg aku belum tahu..
Banyak yg aku blm kenal,....

jd,..byk tunjuk ajar aku perlukan dr otai2 blogger yg sedia ada~
heee...(main2 mata skeettttt)
happy tgk blogger2 kita bersatu-padu....bercerai roboh....

tp...... sejak dua menjak ni,....
aku tgk.... ada beberapa blogger yg dulu ny murni ja hubungan....
tup2...skrg da pecah belah...
sindir sana...sindir sini...
kata-mengata...
keji-mengkeji...
dan ada juga yg puji memuji...
" Ku akui....tubuh ku melunglai..
sempat ku memuji dalam hatiku......"
=_=' (kenapa tiba2 aku sambung nyanyi pla nih..???)

hahahahahah
Jadi...pendek kata...dalam dunia ni byk kita xblh jangka....
dalam realiti ataupun fantasi alam maya~

Yg baik kita jadikan tauladan...
Yg buruk kita jadikan sempadan..


P.s / xda gmbar,....sorryyyyy~

No comments:

Post a Comment