Sunday, May 29, 2011

Pemuzik jALanan..

As Salam dan sejahtera..

pemuzik jalanan..... besa tinguk d sebelah2 semenanjung ja kan ....

Teringin sangat mo enjoy durang punya show....., sambil2 minum teh tarik panas ,...

Heheheheh~

jadi,.... ceritanya, aku td sekodeng gambar2 dkt FB Hero ipAr aku..... & terjumpa la gambar ni....

Area dekat luar kawasan CP a.k.a Center Point..... berdepan dgn Warisan Square.....
(yang tinggal di sabah atau pernah datang sabah mgkin tau.... area ni dekat dgn Hotel Le Meridian)


Pecaya......?? in KK (tanda seru)
well......Like, Seriously (tanda seru......i noe...again...hahhaa)


Wahhhh~

Teringin mo tengokkk~

aku blm pernah jumpa~ ( ka aku sorang ja yg blm nmpak )
[ataupun,.... sebenarnya aku mmg bdk baik...ddk rumah ja kawankan mama] hik..hik.hik...

Ada ku kesah ko mo ckp aku sakai???

Heee~ [tak kesah ok]

tp... as a Sabahan... i am prOud to be...heeee

ada juga sEni org kita ni,.....

Peace no war~




P/s : Seni itu iNdah xkira dimana jua ia dipersembahkan~

2 comments:

  1. waw~ ko pun minat busker? ini la KKMP busker hehe~ kalau ko maw tingu, durang kadang2 busking area dekat2 CP atau waterfront di segama~ sy pernah busking sama durang juga~ sangat meriah!! *wink wink*

    ReplyDelete
  2. @Glay David : Busker ka ni nama dia,..hehehe
    best nih..ya,,...enjoy sgt..
    ok,..nti sy p tingukk..hoho

    ReplyDelete