Tuesday, April 12, 2011

Aku gaRang ka..?? (T_T)

As Salam & sEjahtera,

Di petang yang indah, cerah, lg terang-benderang,.. sekali lagi ak meng'update'kan blog ku yg baru saja sEtengah tahun jagung usianya,..(T_T) kErana,. sEnior kuE di wiLayah bLogspot ni ada menEgur @ dalam erti kata lain menyapa Lembut, haLUs & muLus perihaL entRy yg kU post kebanyakannya sEperti Luahan amarah dr hati..hehehee~
jadi personaLiti ku di definasi kan sebagai seorang yg garang~
waa..waa...waa...

Garang ke aku pah...?
hee~
Garang ka? HEE
Personaliti : Ayu,...Manja,...Hormat Orang Tua,..Baik Hati,..Dengar Ckp,..Tak melawan...& sewaktu dengannya..















Kah3,...xda maknanya ayu2 bagai...LOL
Xdala,. hehe~
ak simpLe ja orgnya,..
Sifat2 yang Baik Hati,
Tak Lawan Cakap,
Hormat Org Tua,
& segala rempah ratus yg patut digaul bersama-sama 2 semua org pun ada..kan?

hee~ basic ar...
aku pun gitu juga,..tp... xdala garang mana..hohoho~
setakat meLuah kan perasahan di kaLbu...
kaa,... aku terlebih2 meluah kot,..hahaha
Xpun,...tym 2 ja aku ada idea....
hahaha~  Kantoi!

mana ada garang..uuuu..uuu


tp,...apa2pun..
inshaAllah,...akan ku cuba dengan sedaya upaya meghaluskan hasiL tuLIsan jari-jemari ku itu seLagi nyawa dikandUng badan...hee~

ayu x,..ayu x...hahaha
















Jangan risau!
gAmbate!
harus seAyu mu wahai gamBar ku..hohoho~


[EverLasting mOment]
hee~
Terima Kasih kerana menyapa ku wahai sEnior~
hohoho

2 comments:

  1. Aku baru perasan la..
    Napa 'Posted by misZ iLmi raHEem's aku 2 at 3.00PM ar??

    ReplyDelete
  2. ahhh...ha..ha..ha
    baru betul timing...

    Rupanya aku guna {Pacific Ocan} pnya tym daaa....

    ReplyDelete