Monday, April 25, 2011

Her Engagement Day.. Me?? =_="

As Salam & seJahtera,..

Aaa?? Sapa kawen?? Sapa??

Hee~
Well,... my dEar cUZzie~

Tahniah dear~
Moga dipermudahkan segaLanya,..

Majlis berlangsung Sabtu lalu bersamaan 23hb April & bertempat di Rumah Pihak Perempuan (Lolx,.. mmg la derr,..xkn rumah llaki pla?)

& bersamaan hari itu jugalah aku dikhendaki datang untuk dtg ke ofis~
waa..waa..waa...
Kitorang dtg kerja hari 2....    adeeehhhh~
so,. aku xberkesempatan untuk pergi dan bertandang ke majlis dia..
sob..sob..sob..(Padahal ko silap tarikh 2 kan,..hohoho, jgn ko membuhung,..haha)

Hee~
a'ah..  aku silap sebenarnya,.. ingt hr ahad, 24/4..hee
kalo aku depan mata ko, sure ko lempang aku kan derr..hoho (Lambai2 skeettt)
tp.,, mmg betul la hr 2 kami kena p ofiss.. sampai 7mlm wa cakap lu..
Tima Kaseh kepada Cik Eppy Aour kerana kesanggupan mu mengambil aku dirumah., walaupun jarak rumah kita beribu batu jauh nya..(cHhhhheeeh! poyo. full stop)

Apa2 pun..Tahniah ek~
aku tumpang gEmbira..hohoho
tp,.satu saja pinta ku,..
jgn ko tnya aku bilaaaaaa~
haha!
Sebab aku pun xtau...kui3

Di sini ada sedikit oLe2 utuk tatapan.. =)

cUzzie & tUnang~


cUzZie & mAma mEntUa ^^,


cuZzie ku,..hohoho~



fArina & aMiezan


TAHNIAH UNTUK AWAK BERDUA!!!~

hehehe~




No comments:

Post a Comment