Friday, April 8, 2011

Kau Manusia Yang Tak Kenang Budi!!!!~

As Salam,. & sejahtera..

Hee~
Ok,..mcmn mau mula ar..
Setiap org ada impian kan..?
Salah satunya hidup berpasangan~
Impian utk dapt suami/isteri yang soleh/solehah..
memahami~
sebelum & selepas kawen..
tp..mcm kenalan ak ni,. korang rasa ad harapan ka..?


Gni,. aku ada seorang kenalan,.. perempuan..
biarla kita panggil dia c-A..
c-A ni., selama yg aku kenal,. dia ni baik orgnya,.rajin,.jarang lawan cakap,.
Cantik,.putih-----> Eh! aku promote ka apa ni???


Pendek kata,. bagi ak dia cukup rasanya,..hee~
tp.. probnya sekarang,. dia ada BF..
Bf dia ni.. da la mengongkong,. kuat cemburu,.hissh!!
Xble dgr c-A ni buat salah ckit,. hbs di herdiknya., maki hamun bagai. Huh!
Bab rupa ak xmau ckp lebih r,. jauh bulan dr bumi,. dala xda kerja..
Perangai mcm apa ja.
Ko rasa,. lelaki mcm dia ni boleh wat BF ka..?? Buat Laki? uweeekk~ OMG! Xpayah berangan la,..
Minta simpang dpt yg mcm ni kn?hee

sambung g ceta :
c-A ni skrg study tau,.. tym org tengah kosentret blaja,boleh2 bf dia ni suru c-A ni  angkat tipon sepanjang masa.. Ko dpt bygkan?? sepanjang masa la hp 2 di telinga c-A ni,.. X ka keja bodo 2???
Kin panas la ba,.

Act,. lama da dorg ni berkawan.. dekat 4 tahun..
ak tau 4 tahun 2 lama,..tp,. kalo lelaki mcm ni,..
ko still mau simpan lg ka.???

Dulu2., masa 1st dorg couple..huh!
Pijak semut pun xmati.. sekarang, suka hati dia ja..
Belum kawen lg,..hurrmmm~
Mcm2 da aku nasihat c-A ni,..
Tp, ak heran..dia still xble lepas.. ak xtau mau ckp ap lg,..
c-A ni sedar yg bf dia ni xmemberi apa2 keuntungan utk dia,..
malahan menyakitkan & menyusahkan gwa dan raga ja..
Tp,. dia stil mau lelaki ni.. mcm da xda orang lain..
aku pla yg geram!
Hairan ak llaki cengginih,. da dpt perempuan baik mcm 2 langsung xmau hargai!

Jd,.apalagi aku mau ckp dgn dia?
Korang rasa??


[EverLasting mOment] : Xmasuk pengajarrrrrrr~

No comments:

Post a Comment