Tuesday, April 19, 2011

PERHATIAN!! PERHATIAN!!! KEPADA BLOGGER2 SEKALIAN ALAM~ (^^,)

As salam & sejahtera,

Hai kawan2,..hohoho

mlm ni update bLog lg,....hohohoho

Sebelum ini aku ada buat entry pasal en.gOOgLe mo tamatkan penggunaan blog kan?

& aku ada cakap aku mo kasi cari kamurang 2 link rite?
Mari cni aku tunaikan,..hehhehe
sebenarnya,. isu ni pun aku dpt dari Bro bEn kita pasal pengguna blog pening kepala termasuklah aku...hohoho

Ok,..ini link 2 ceta, buzz.blogger..
Ikut pemahaman aku la kan..
Sapa2 yg ada blog sebelum ni, & langsung tak hupdate blog dia since 2007,. akan automatik ditamatkan..
kiranya blogger2 senior la ni kan,..

Ngee~
Tp,. apa pun,..kamurang baca la itu link k,..
Hope dpt membantu melegakan perasahan kamurang,..hehehehe~




[evErLasting mOment]
: jgn risau2 ya,..
: kata aBe shah, " Takde official dr google just berjaga2...google klu dah block x beri salam pun...:-)" (exactly the same dia punya dialog,..aku copy paste ja,..hahahha~

No comments:

Post a Comment