Wednesday, April 20, 2011

Aku Tak Bersalahhhhhhh!!!!~

As salam & Sejahtera,

Erk! Ada kaitan ka?? hohohoho~



Ok!~
Seperti yg kamurang sedia maklum, esok "CONCERT JUSTIN BIEBER"
Lolx~




& adik aku salah seorang BELIEBERS yang amattttt!~




SUSAH HATI AKU.. =_='
& her fren...her fren...her fren...her fren...
sama la durang tu semua..
hahahahaha!!

Dan sekarang dorg da on the way p sana..

















Tp, e2 aku xmau sentuh sangat!!~
yang aku paling risau~
Semenjak 2menjak nih,
adik aku ni da mcm xpndai beza kaler...hohohohho
Noe what?????

Pink yang ni pun...


Dia kata purple.....
Adhoooiiiii~
parahhhhhhhhh!!!~
apa nak jadi adik aku ni !~
heee...
lawookkkk!!~
Pasal ko minat sgt JB ni bB, semua pn ko tgk.. purple ja kan???
=_='











Merenung sEjenak~
Sob.. Sob.. Sob..












Terus aku teringat time zaman aku muda2 dulu.. sekarang da tua ka? LOLx
Tipula aku cakap aku xda minat mana2 artis kan..
Ada,.......
Tp, xpernah berpeluang p konsert dorang...waaa...waa...waa....
Kenapa?
ala...zaman budak2 aku dulu, xdala fanatik sgt!~
hurm..hehehe
Budak2 sekarang ni ja la...
UUuuppps!~

Kalo nda membuhung la..
Rupanya..
Heee!~
Jealoussssss..
hahahaha



[everLasting mOment]
: well,.. korang da tinggalkan aku~
: hee!~
: jUst enjOy!!!~
: jaga diri Hiasi periBadi!
: Aku doakan Abah, Mama & bB,.. seLamat jaLan & seLamat kembaLi~

No comments:

Post a Comment